» Zamena i povraćaj

Koja je razlika između zamena i povraćaja slike do 30 dana?

Razlika je u načinu vraćanja i načinu plaćanja poštarine. Ako želite da zamenite robu preuzeće je kurir UPS na vlastiti trošak i na vlastiti trošak ćemo Vam poslati novu robu koju ste odabrali kao zamenu. Ako žeilte da vratite robu, poslaćete nam je o sopstvenom trošku pri čemu Vam poštarinu na osnovu važećeg zakona nećemo isplatiti.

 

Šta treba da radim ako želim da vratim robu i pod kojim uslovima to mogu da uradim?

U slučaju da želite da vratite robu treba da nas kontaktirate putem mejla reklamacie@dekoraj.sk ili reklamacionog formulara koji se nalazi na našoj stranici. Maksimalno posle 48h će Vas kontaktirati neko od naših zaposlenih iz Korisničkog centra kako bi Vam rekli kako dalje da postupate. Uslov za povraćaj robe je da je roba neoštećena i da period od preuzimanja pošiljke nije duži od 30 dana. Sve troškove povraćaja robe snosi kupac.

 

Želim da zamenim robu, šta treba da radim?

U ovom slučaju je potrebno da nas kontaktirate putem mejla reklamacie@dekoraj.sk ili kontaktnog formulara na našoj stranici.  Maksimalno posle 48h će Vas kontaktirati neko od naših zaposlenih iz Korisničkog centra kako bi Vam rekli kako dalje da postupate pri povraćaju robe. U slučaju zamene, robu će preuzeti kurir UPS, a sve troškove snosiće prodavac.

 

Da li ćete mi vratiti novac ukoliko mi se roba ne bude dopala?

Ukoliko Vam se roba nakon isporuke ne bude dopadala, možete nam je vratiti u roku od 30 dana. Roba ne sme biti oštećena. Nakon isporuke robe, novac će Vam biti vraćen. Poštarinu na osnovu važećeg zakona nećemo isplatiti.

 

Plaćam li ja neku poštarinu u slučaju da želim da zamenim robu?

Prilikom zamene u roku od 30 dana poštarinu za preuzimanje robe od strane kurira UPS i za slanje nove robe plaćamo mi. Kupac ne mora da plati nikakvu poštarinu.

PAŽNJA: To važi samo onda kada ostavite da robu podigne kurir UPS i ne pošaljete nam robu o sopstvenom trošaku!!!

MjFjZDc4M