Na našoj stranici koristimo digitalne kolačiće (cookies). Korišćenjem naše stranice, slažeš se da se neki kolačići preuzimaju od strane tvog pretraživača.

» Kvalitet usluge i reklamacije

Zvao sam na navedeni broj, ali se niko nije javio.

U takvom slučaju proverite da li ste zvali u periodu koji je određen za razgovore sa kupcima, a to je period od 08:00 do 16:00h svakog radnog dana. Ukoliko ste zvali u tom periodu, a niko vam se nije javio, pokušajte da pozovete još jednom ili nam pošaljite mejl.

 

Na moj mejl nije odgovoreno u roku od 48h, u čemu je problem?

U ovakvom slučaju pokušajte da pozovete našu korisničku liniju 0948443593.

 

Kako treba da postupi ako hoću da izvršim reklamaciju slike?

U slučaju reklamacije je potrebno da nas kontaktirate putem mejla [email protected] ili kontaktnog formulara koji se nalazi na našoj stranici. U roku od maksimalno 48h će Vas zaposleni iz Korisničkog centra kontaktirati da bi Vas obavestili o daljem postupku prilikom reklamacije.

 

Šta treba da radim ukoliko dobijem oštećenu sliku?

Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proveri da li je transportna ambalaža oštećena, eventualno da pred kurirom raspakuje i prekontroliše proizvod. Ako je roba oštećena prilikom transporta treba izvršiti reklamaciju kod date službe za transport. Samo u tom slučaju se prihvata reklamacija slika.

YjRjMD